day zero - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Just Jongkees - WaarBenJij.nu day zero - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Just Jongkees - WaarBenJij.nu

day zero

Blijf op de hoogte en volg Just

18 Augustus 2012 | Brazilië, São Paulo

Ola people, vandaag os day zero van mijn reis. Ik ben nu in Sao Paulo waar ik de eerste nacht doorbreng in een klein kamertje op het vliegveld. Lekkere afzetterij, voor anderhalf bij 2 meter betaal ik omgerekend ongeveer 100 euro. Voor een nacht. Afzetten is een kunst.

Maargoed. De reis is tot nu toe prima verlopen. Vanmorgen om half 5 eruit gegaan, om 7 uur moest ik op het vliegveld zijn. Vader zou ook komen, maar vlak voor Schiphol kreeg hij autopech. Hem heb ik helaas niet meer gezien vandaag.
Maar wat een goed gevoel he, het moment dat je alleen in dat vliegtuig zit (777-300), en het begint te taxiën. Kreeg er kippenvel van. Want ja, dat is toch het begin van je hele reis he?
Stiekem hoopte ik dat ik alvast naast een schone Braziliaanse werd geplaatst in het vliegtuig. Het mocht niet zo zijn; links een oude man, en rechts een met een stinkende adem die als hobby had deze adem in zijn slaap mn gezicht in te blazen. Maar, het waren wel aardige gasten.

Morgen vervolg ik mijn reis naar Maringa, mijn eindbestemming. Nog 1 uur en 40 minuten vliegen. Ik vind de mensen hier nu al aardig, dus dat is een mooi begin van het jaar.

Ik zal binnenkort een langere blog schrijven, ik tik nu op mijn mobiel en daar word ik niet vrolijker van.

Beijo!

  • 19 Augustus 2012 - 02:42

    Rob:

    Hallo Just! Blij te zien dat je goed bent aangekomen en een goede vlucht hebt gehad.
    Ik geloof je nog net gezien te hebben bij de douane :-)
    Wens je voor nu een lekker drankje toe en een goede nachtrust. Spannend morgen!

  • 19 Augustus 2012 - 03:26

    Karin:

    Hey lieve Just,: even opgestaan in het nachtelijk Markelo om te kijken of je al iets gepost heb vanuit Brasilt: super fijn dit te lezen !! :) Je bent dus goed aangekomen in SP en -ik denk- nu ook daar aan het slapen.
    Welterusten , geniet maar van je riante kamer :)
    (de kamer was al betaald just: je hebt waarschijnlijk alleen een handtekening moeten zetten of zo) Goede vervolgreis morgen! x
    ps wat leuk dit: ziet er erg leuk uit!

  • 19 Augustus 2012 - 10:09

    Angelique Van Der Zee:

    ola just, gezellig nu al een verhaal van je te lezen. we hebben gisteren op je geproost hoor. en die mooie schone dame zal vast niet lang op zich laten wachten. veel plezier en groetjes van ons allemaal vanuit een bloedheet markelo. angelique.

  • 19 Augustus 2012 - 12:35

    Erika:

    Hey Just,

    Hola, que tal?
    Heerlijk om je verhalen te lezen....fotootjes te zien! We zijn eigenlijk gewoon jaloers.
    Brazilië staat ook zeker op ons verlanglijstje om te bezoeken....

    Tot mailens.

    X Erika

  • 20 Augustus 2012 - 15:45

    Marjan:

    Hee Just, wat leuk deze blog. En een leuk verhaal! Hoe is Maringa? Hier is het bloody hot. Over de 30 graden. Op Lowlands was een waterpistolengevecht om af te koelen : ) Veel plezier, groetjes vanuit down-town Laag-Soeren x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Just

18 Augustus naar Brazilië om daar een jaartje te vertoeven in de 65 jaar jonge stad Maringá. 17 jaar (29'11'1994) Gaan um rocke

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 28217

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2012 - 13 Juli 2013

Jaaruitwisseling naar Brazilië

Landen bezocht: